Na rodzimym rynku istnieje coraz więcej podmiotów, które dostrzegają zalety handlu internetowego. Coraz częściej też widzą oni sens opakowywania swoich produktów w sposób gustowny i kolorowy, który nie tylko zadziała na uczucia Klienta, ale przede wszystkim skutecznie zabezpieczy transportowany towar.

Piękne opakowanie – wyższe dochody

Nie ma co ukrywać – tandetne pudełka tekturowe, w które większość rodzimych sprzedawców opakowuje swoje towary po prostu wychodzą z mody. I co gorsza – to właśnie one bardzo często decydują o zmniejszeniu zainteresowania naszym sklepem internetowym.

Wysyłane Klientowi opakowanie jest w pewnym sensie naszą wizytówką. To paczkę Klient widzi na samym początku i to właśnie na jej podstawie zdecyduje on, czy w dalszej przyszłości będzie korzystał z usług danego sklepu, czy też nie. Podobnie zresztą sprawa wygląda z firmowymi wizytówkami. Czy swojemu potencjalnemu Klientowi podasz zmiętoloną i zniszczoną wizytówkę? Czy może raczej wizytówkę zadbaną i wiele mówiącą o Twoim profesjonalizmie?

Jak zadbać o uczucia Klienta odbierającego od Ciebie swój towar?

  • Nie oszczędzaj na opakowaniu! Słabej jakości karton w połączeniu z tandetną taśmą nie jest tu rozwiązaniem. I nie chodzi tu wcale o wrażenia estetyczne Klienta. Złej jakości opakowanie zwiększa prawdopodobieństwo zniszczenia towaru podczas transportu. Z jakimi konsekwencjami może to się wiązać – wszyscy dobrze wiemy. O wiele lepiej sprawdzi się tutaj wysokiej jakości opakowanie z nadrukiem, uzupełnione o folię bąbelkową i – ewentualnie – styropian. Jest to co prawda rozwiązanie droższe, ale jednocześnie pewniejsze i bardziej wytrzymałe. Pamiętaj, że im droższy towar sprzedajesz, tym relatywny koszt danego opakowania jest mniejszy.
  • Przejdźmy na opakowania fasonowe! Charakteryzują się one specyficznym sposobem zamknięcia, który z jednej strony minimalizuje zużycie taśmy a z drugiej – pozwoli na zabezpieczenie towaru przed innymi, niepowołanymi do tego osobami. Nawet jeśli ktoś inny otworzyłby dane opakowanie i tak pozostawi ślad na opakowaniu. Rozwiązanie to jest już zresztą sprawdzone za granicą, na przykład w Niemczech. Co ważne – opakowania fasonowe mogą mieć różną grubość i wytrzymałość. Najczęściej różnią się one pomiędzy sobą ilością warstw składowych. Im warstw jest więcej, tym skuteczniej zabezpieczamy towar nie tylko przed wilgocią, ale również przed zróżnicowanymi oddziaływaniami zewnętrznymi.
  • Nadaj paczce indywidualny charakter. Wysyłane przez Ciebie paczki będą wyglądały o wiele lepiej, jeśli nadasz im indywidualny i niepowtarzalny charakter. Możesz je ozdobić w nadruk HD, specjalne logo Twojego sklepu bądź też… cokolwiek sobie wymarzysz. Jeśli interesują Cię zaawansowane opakowania z nadrukiem, dokładnie przejrzyj naszą ofertę.

Podsumowanie

Wysyłane przez Ciebie paczki wcale nie muszą wyglądać nudno i tandetnie. Korzystając z zaawansowanych opakowań nie tylko dbasz o jej odpowiedni wygląd i design, ale przede wszystkim zabezpieczasz ją przed oddziaływaniem nieprzyjemnych czynników środowiskowych. Jednym słowem – ta inwestycja przełoży się na Twoje zyski.

Na naszej stronie znajdą Państwo wszystkie informacje na temat realizowanych przez nas usług.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z portalu użytkownik wyraża na to zgodę.